سیاست حفظ حریم خصوصی

شرکت پویا ابتکار برتر صداقت با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.

برای پردازش و ارسال سفارشات اطلاعاتی مانند: نام و نام خانوادگی، شماره تلفن، آدرس و کدپستی مورد نیاز می باشد. از آنجا که کلیه فعالیت های شرکت پویا ابتکار برتر صداقت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می گیرد، وارد کردن اطلاعات شما (که در بالا قید شد)، لازم می باشد.

یادآوری می شود آدرس ایمیل یا شماره تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها اطلاعات ارتباطی رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آن ها صورت می گیرد. بنابراین درج اطلاعات توسط مشتری به منزله مورد تایید بودن صحت آن ها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد شرکت جهت اطمینان از صحت و قطعیت سفارش می تواند از مشتری اطلاعات تکمیلی و بیشتری در خواست کند.

شرکت ممکن است نقد و نظر های ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، شرکت می تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات سایت شرکت حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آن ها را در چارچوب فوق الذکر به شرکت اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می نمایند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سوء استفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق ‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه شرکت را از خود سلب می‌کند. شرکت هویت شخصی کاربران را محرمانه می داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی کند، مگر این که با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌ صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای شرکت وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت، حق هر گونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

 

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می ‌شود که شرکت همانند سایر سایت ‌ها از جمع ‌آوری آی پی و کوکی ‌ها استفاده می‌ کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌ های شما و مناسب ‌سازی آن ها را فراهم می‌ نماید.

بسیاری از مرورگر ها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌ اند، به این منظور می‌ توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید. اما پروتکل، سرور و لایه‌ های امنیتی شرکت و روش ‌های مناسب مدیریت داده ‌ها حداکثر تلاش را به عمل می ‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی ‌های غیر قانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سوء استفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و شرکت حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می ‌دارد.

شرکت پویا ابتکار برتر صداقت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌ گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.