معرفی ۶ بازی برای تقویت هوش مالی کودکان

معرفی انواع بازی برای تقویت هوش مالی کودکان | پویا ابتکار صداقت

شاید شما هم به عنوان والدین بخواهید بدانید بهترین بازی برای تقویت هوش مالی کودکان چیست؟ همه والدین می خواهند فرزندانی با هوش مالی بزرگ داشته باشند. آموزش پول به بچه ها می تواند یک چالش باشد، اما لازم نیست کسل کننده باشد. در اینجا پنج راه سرگرم کننده و خلاقانه برای آموزش پول به فرزندانتان آورده شده است.

منظور از بازی برای تقویت هوش مالی کودکان چیست؟

بازی ها راهی عالی برای آموزش پول به کودکان هستند و همگی بازی ‌هایی هستند که می ‌توانند به کودکان در درک مفاهیم اساسی مالی مانند بودجه، سرمایه‌گذاری و بدهی، پس انداز، بخشش و خرج کردن کمک کنند. شما همچنین می توانید بازی های خود را با استفاده از پول بازی کنید و مجموعه ای از قوانین ساده را برای بازی خود انتخاب کنید. به عنوان مثال، یک بازی ایجاد کنید که در آن کودکان برای رسیدن به یک هدف مالی خاص باید پول پس انداز کنند.

انواع بازی برای تقویت هوش مالی کودکان

در ادامه به معرفی انواع بازی برای تقویت هوش مالی کودکان پرداخته ایم. پس اگر شما نیز دغدغه افزایش هوش مالی فرزندتان را دارید با ما همراه باشید.

بازی کارخانه هواپیما سازی

وسایل مورد نیاز:

• پول های کاغذی (موجود در پک هوش مالی کودکان)
• الگوی هواپیمای کاغذی
• مداد رنگی
• قیچی

شرح بازی: کلاس به سه گروه تقسیم می شوند:

گروه اول کسانی که قطعات هواپیما را درست می کنند.
گروه دوم کسانی که با استفاده از قطعات هواپیما را می سازند.
گروه سوم خریداران هواپیما هستند.

بازی با وسایل بازیافتی

با وسایل بازیافتی در قالب یک کاردستی یک کالایی را درست (تولید) کنید که مصرف کنندگان خواهان آن باشند و به یاد داشته باشید به عنوان تولید کننده چیزی را تولید کنید که دیگران خواستار آن باشند.

استفاده از قلک

از قلک استفاده کنید زیرا قلک ها ابزار بسیار جذابی برای آموزش پول به بچه ها هستند. از فرزندتان بخواهید قلک خودش را تزئین کند و او را تشویق کنید که پولش را پس انداز کند.

شکار گنج

یک شکار گنج ایجاد کنید که در آن کودک شما باید سکه ها یا اسکناس هایی را پیدا کند. این یک راه سرگرم کننده برای آموزش ارزش پول و نحوه به دست آوردن و پس انداز به کودکان است.

راه اندازی یک کسب و کار

راه اندازی یک کسب و کار راهی عالی برای آموزش کارآفرینی و پول به کودکان است. فرزندتان را تشویق کنید تا یک کسب و کار کوچک مانند فروش ساندویچ راه اندازی کنند. به آن ها کمک کنید بودجه ایجاد کنند، هزینه های خود را پیگیری کنند و سود خود را محاسبه کنند. این یک راه سرگرم کننده برای آموزش ارزش کار سخت و کسب درآمد به بچه ها است.

تشکیل جلسه بودجه خانواده

با تشکیل جلسه بودجه، فرزندان خود را در بودجه خانواده سهیم کنید. توضیح دهید که پول خانواده به کجا خرج می شود و فرزندان خود را تشویق کنید تا راه هایی برای پس انداز پول ارائه دهند. این یک راه عالی برای آموزش به کودکان در مورد بودجه بندی و اهمیت تصمیم گیری مالی آگاهانه است.

در نتیجه، آموزش پول به بچه‌ ها نباید خسته‌ کننده باشد. با کمی خلاقیت و سرگرمی می توانید به فرزندان خود کمک کنید تا به بزرگسالانی باهوش مالی تبدیل شوند. با بازی کردن، استفاده از قلک، گنج یابی، راه اندازی یک کسب و کار و تشکیل جلسه بودجه خانوادگی، می توانید یادگیری در مورد پول را به یک تجربه سرگرم کننده و جذاب برای فرزندان خود تبدیل کنید.

یادگیری در مورد پول پایه و اساس سواد مالی و کلید دستیابی به امنیت مالی است. شرکت پویا ابتکار برتر صداقت با برگزاری دوره هوش مالی کودکان و ارائه پک و وسایل لازم برای برگزاری این دوره و آموزش چگونگی کسب درآمد، پس انداز کردن، شناخت نیاز ها و خواسته ها، کمک و بخشش و بسیاری از مواردی که کمک به افزایش و تقویت هوش مالی کودکان می کند، به شکوفا شدن آینده مالی کودکان شما کمک می کند.

معرفی 6 بازی برای تقویت هوش مالی کودکان | 1

خرید پک هوش مالی کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.