هوش مالی کودکان ( قلک ) چیست؟

هوش مالی کودکان ( قلک ) چیست؟ | 1

هوش مالی کودکان چیست؟ این مهم است که به فرزندان خود بیاموزید که چگونه پول را به خوبی مدیریت کنند. درک سواد مالی مانند یادگیری یک زبان جدید است و برای آینده کودکان حیاتی است. دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم بر اساس سیستمی از پول عمل می کند که باید به طور ماهرانه ای به کودکان در سراسر کشور آموزش داده شود.

فقدان هوش مالی اغلب منجر به تصمیم ‌گیری ‌های مالی ضعیف، هزینه ‌های بیش از حد و ایجاد مقادیر زیادی بدهی در آینده می ‌شود. ما در این مقاله به شما می آموزیم چگونه سواد مالی کودکانتان افزایش می یابد. همچنین اگر علاقمند به مربیگری دوره هوش مالی کودکان هستید، می توانید دوره آموزش مربیگری هوش مالی کودکان آموزشگاه پویا ابتکار صداقت را خریداری فرمائید.

هوش مالی کودکان ( قلک ) چیست؟

ندانستن نحوه مدیریت پول، کودکان را در معرض آسیب قرار می دهد. این می تواند منجر به مشکلات آینده با بدهی های کارت اعتباری، عادات خرج کردن غیر قابل کنترل و انباشت کم ثروت شود. دوره هوش مالی کودکان ( قلک )، به کودکان می آموزد که چگونه درک امور مالی را داشته باشند و سرمایه خود را مدیریت کنند. در این دوره کودکان، با انواع پول و ارزش آن ها و به چهار اصل مهم در ارتباط با پول و هوش مالی یعنی: کار کردن، خرج کردن، پس انداز و هدیه و بخشش آشنا خواهند شد.

مهم ترین مزیت دوره هوش مالی کودکان ( قلک ) نسبت به روش های دیگر چیست؟

در دوره هوش مالی کودکان ( قلک )، بچه ها یاد می گیرند که چگونه اهداف مالی تعیین کنند و تصمیمات عاقلانه ای در مورد هزینه ها بگیرند. این دوره آن ها را با اصول اولیه بودجه بندی، مانند تمایز بین نیاز ها و خواسته ها، اولویت بندی هزینه ها و برنامه ریزی برای آینده آشنا می کند. دوره هوش مالی کودکان ( قلک )، با بازی، داستان، نمایش و فعالیت های کودک محور از فرند شما یک نابغه موفق در زمینه مدیریت مالی می سازد.

طول دوره هوش مالی کودکان ( قلک ) چه مدت است؟

دوره آموزشی هوش مالی کودکان ( قلک )، در طول ۳ ترم و با یک پک، دو کتاب و راه اندازی یک کسب و کار (در ترم پایانی) برگزار می گردد. در هوش مالی کودکان ( قلک ) چه چیزهایی آموزش داده می شود؟

  • آشنایی با انواع پول و ارزش آنها،
  • درک نیاز ها و خواسته ها،
  • همکاری، کمیابی و انتخاب،
  • انتخاب و تصمیم گیری،
  • تولید و منابع تولید،
  • تخصص و وابستگی اقتصادی،
  • پول و پس انداز،
  • پول و خرج کردن،
  • پول و بخشش،
  • قرض گرفتن،
  • آشنایی با بانک و موسسات مالی و اعتباری.

عملکرد دوره هوش مالی کودکان ( قلک ) چگونه است؟

دوره هوش مالی کودکان ( قلک ) با افزایش اعتماد به نفس در کودکان و تقویت انواع هوش ها در آن ها مانند: هوش فضایی، هوش تصویری، هوش برون فردی، هوش درون فردی، هوش ریاضی و … و با آموزش و آشنایی با انواع پول و ارزش آن، نحوه استفاده از آن و درک نیاز ها و خواسته ها و آشنایی با اصول سرمایه گذاری اقتصادی، باعث افزایش هوش مالی در آن ها خواهد شد. کودکان خواهند دانست که چگونه با هر مقدار سرمایه ای که دارند بهترین استفاده را از آن داشته باشند.

بهترین زمان برای شروع آموزش هوش مالی کودکان

در تحقیقات مختلف دانشمندان مشخص شد که کودکان حتی در سن کم این قابلیت را دارند تا مفاهیم مالی و اقتصادی را درک کنند و با توجه به اینکه کودکان در معرض بیشتر تبلیغات فروشندگان می باشند و معمولا خانواده ها توان مقاومت زیاد در برابر خواسته های آن ها را ندارند، لذا آموزش و رشد هوش مالی در این زمینه نیز دارای اهمیت خواهد بود و این امکان را دارد تا به کمک خانواده ها بیاید. بهترین زمان برای شرکت در دوره هوش مالی کودکان قلک، سنین ۶ تا ۱۲ سالگی می باشد و بهترین سن برای شروع آموزش سن ۶ سالگی است.

اهمیت سن آموزش هوش مالی کودکان

بدون شک رشد هوش مالی در کودکان در آینده و سنین نوجوانی و جوانی تاثیر بسیار زیادی در رشد مالی و درآمدزایی آن ها خواهد داشت. امروزه بسیاری از خانواده های کم درآمد به دنبال راه هایی برای تامین آینده فرزندان خود می باشند که یکی از آن ها همین دوره های آموزشی هوش مالی می باشد. البته این دوره ها فقط برای افراد کم درآمد نمی باشد بلکه خانواده های ثروتمندی که به دنبال استقلال مالی فرزند خود در آینده می باشند نیز می توانند از این دوره ها استفاده نمایند.

همچنین در تحقیقات مختلف دانشمندان مشخص شد که کودکان حتی در سن کم این قابلیت را دارند تا مفاهیم مالی و اقتصادی را درک کنند و با توجه به اینکه کودکان در معرض بیشتر تبلیغات فروشندگان می باشند و معمولا خانواده ها توان مقاومت زیاد در برابر خواسته های آن ها را ندارند، لذا آموزش و رشد هوش مالی در این زمینه نیز دارای اهمیت خواهد بود و این امکان را دارد تا به کمک خانواده ها بیاید.

آیا آموزش هوش مالی کودکان قلک برای بزرگسالان مناسب است؟

بزرگسالان می توانند با شرکت در دوره مربیگری هوش مالی کودکان قلک و اخذ مدرک مربیگری، نسبت به برگزاری کلاس برای دانش آموزان در مراکز آموزشی، اقدام نمایند.

آموزش دوره مربیگری هوش مالی | مشخصات، قیمت و خرید | پویا ابتکار برتر صداقت

خرید دوره مربیگری هوش مالی

معرفی بهترین دوره آموزشی هوش مالی کودکان

دوره هوش مالی کودکان قلک که توسط شرکت پویا ابتکار برتر صداقت طراحی شده و در سراسر کشور برگزار می شود، بهترین دوره برای تقویت ذهن کودک در زمینه پول و سرمایه است که باعث می شود علاوه بر یادگیری و حل مسائل مالی نیز، یادگیری دیگر مسائل آموزشی از جمله ریاضی در آن ها تقویت شود. شما می توانید با شرکت دادن فرزندانتان در این دوره، این امکان را برای آن ها فراهم کنید که آینده مالی موفقی داشته باشند.

هوش مالی کودکان ( قلک ) چیست؟ | 2

خرید پک هوش مالی کودکان

سخن پایانی

هوش مالی تنها بر زندگی مالی افراد تاثیر گذار نیست، بلکه دید افراد را نسبت به موقعیت ها و مسائل گوناگون زندگی بهتر می‌کند و باعث کمال افراد می‌شود. در دنیای امروز، با توجه به مشکلات اقتصادی تقویت هوش مالی در کودکان باعث می شود در آینده بتوانند با مسائل و مشکلات مالی خود مقابله کنند و با هوشمندانه ترین روش ها، مسائل خود را حل کنند.

شرکت پویا ابتکار برتر صداقت با ارائه پک و وسایل آموزشی و با تربیت بیش از ۲۰۰۰ مربی در زمینه هوش مالی کودکان (قلک)، علاوه بر ایجاد بازار کار برای مربیان، این فرصت را به خانواده ها می دهد تا آینده روشن تری را با تقویت هوش فرزندان خود، برای آن ها بسازند. متقاضیان گرامی برای اخذ نمایندگی، شرکت در دوره مربیگری هوش مالی و یا ثبت نام فرزندان خود در کلاس هوش مالی کودکان قلک، به وبسایت رسمی شرکت پویا ابتکار برتر صداقت (مربیگری هوش مالی کودکان) و یا ارتباط با شماره ۰۹۰۵۸۴۱۸۷۱۳ اقدام نمایند.


سوالات متداول

دوره هوش مالی کودکان (قلک) چیست؟

در دوره هوش مالی کودکان قلک، بچه ها یاد می گیرند که چگونه اهداف مالی تعیین کنند و تصمیمات عاقلانه ای در مورد هزینه ها بگیرند. این دوره آن ها را با اصول اولیه بودجه بندی، مانند تمایز بین نیاز ها و خواسته ها، اولویت بندی هزینه ها و برنامه ریزی برای آینده آشنا می کند.

کودکان در دوره هوش مالی کودکان (قلک) چه چیز هایی می آموزند؟

کودکان در دوره هوش مالی کودکان قلک با انواع پول و ارزش آن آشنا می شوند، نیاز ها و خواسته های خود را می شناسند، با اصول سرمایه گذاری و خرج کردن آشنا می شوند و بسیاری از مهارت هایی که در آینده مالی آن ها موثر است، آشنا می شوند.

هوش مالی کودکان قلک برای چه سنی مناسب است؟

آموزش هوش مالی کودکان برای گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال مناسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.